Efectueaza o cautare in website!

VREI SĂ AI ACCES LA TOATĂ INFORMAŢIA DIN WEB-SITE ?

          

CITEŞTE AICI ŞI VEZI CE TREBUIE SĂ FACI !

 

ULTIMELE NOUTATI POSTATE IN WEBSITE :

EXERCITIUL 15, 23.10.2014

Postat în ECUATII TRANSCENDENTE-liceu

Suport teoretic:

Ecuatii transcendente,functia exponentiala,ecuatii gradul 2.

Enunt:

Sa se rezolve in multimea numerelor reale ecuatia exponentiala:

2^{6x+4}-5\cdot2^{3x+1}+1=0.2^{6x+4}-5\cdot2^{3x+1}+1=0.

Rezultat:

x€{-1;-1/3}.


CITESTE MAI MULT DESPRE: EXERCITIUL 15

EXERCITIUL 8, 23.10.2014

Postat în SISTEME DE ECUATII NELINIARE-liceu

Suport teoretic:

Functiile exponentiala,logaritmica,sisteme.

Enunt:

Sa se rezolve in R² urmatorul sistem de ecuatii exponentiale:

\begin{cases}2^x+3^y=17\\8^x+27^y=1241\end{cases}.\begin{cases}2^x+3^y=17\\8^x+27^y=1241\end{cases}.

Raspuns:

S = {(3;2);(2log23;3log32)}.


CITESTE MAI MULT DESPRE: EXERCITIUL 8

EXERCITIUL 24, 23.10.2014

Postat în FUNCTII (generalitati)-liceu

Suport teoretic:

Imaginea unei functii,functii gradul 2,identitati trigonometrice.

Enunt:

Fie functia f:D - > R , f(x) = arcsin(1-x²)-arccos(1-|2-x²|).

  1. Sa se determine domeniul maxim de definitie D al functiei f.
  2. Sa se arate ca Imf este o multime finita.

Raspuns:

D=[-\sqrt{2},\sqrt{2}].D=[-\sqrt{2},\sqrt{2}].


CITESTE MAI MULT DESPRE: EXERCITIUL 24

EXERCITIUL 14, 23.10.2014

Postat în ECUATII TRANSCENDENTE-liceu

Suport teoretic:

Ecuatii transcendente,functia sinus,ecuatii trigonometrice elementare.

Enunt:

Sa se rezolve urmatoarea ecuatie transcendenta in multimea numerelor

reale: sin(sinx) = 1/2.

Raspuns:

x=(-1)^k{arcsin(\frac{\pi}{6})+k\pi},\;k\in{\mathbb{Z}}.x=(-1)^k{arcsin(\frac{\pi}{6})+k\pi},\;k\in{\mathbb{Z}}.


CITESTE MAI MULT DESPRE: EXERCITIUL 14

EXERCITIUL 8, 23.10.2014

Postat în TRIGONOMETRIE-liceu

Suport teoretic:

Functii trigonometrice,identitati trigonometrice,ecuatii trigonometrice.

Enunt:

Sa se rezolve urmatoarea ecuatie trigonometrica in R:

\sqrt{sinx}+sin3x=0.\sqrt{sinx}+sin3x=0.

Raspuns:

x€{2kπ|k€Z}U{(4k+1)π/2|k€Z}.


CITESTE MAI MULT DESPRE: EXERCITIUL 8

PROBLEMA 1.2, 23.10.2014

Postat în GEOMETRIE SINTETICA IN SPATIU-liceu

Suport teoretic:

Perpendiculara pe plan,unghi diedru,teorema cosinusului,functii trigonometrice

inverse,rapoarte trigonometrice,arii.

Enunt:

Fie triunghiul echilateral ABC si AA', BB', CC' perpendicularele pe planul triunghiului, de

aceeasi parte a sa, astfel incat AB = AA' = (1/2)·BB' =(1/3)·CC' = a. Se cere:

a) Sa se arate ca triunghiul A'B'C' este obtuzunghic si sa se calculeze masurile

unghiurilor sale.

b) Sa se calculeze masura unghiului diedru format de planele (ABC) si (A'B'C').

Raspuns:

a) mas(B') = π - arccos(1/4) > 90°;

mas(\widehat{A^{mas(\widehat{A^{'}})=mas(\widehat{C^{'}})=arccos(\frac{\sqrt{10}}{4}).

b)\;arccos(\frac{\sqrt{5}}{5}).b)\;arccos(\frac{\sqrt{5}}{5}).


CITESTE MAI MULT DESPRE: PROBLEMA 1.2

EXERCITIUL 14, 23.10.2014

Postat în PROGRESII-liceu

Suport teoretic:

Teorema Pitagora,triunghiuri dreptunghice,progresii aritmetice.

Enunt: 

Sa se afle lungimile laturilor unui triunghi dreptunghic, stiind ca sunt in progresie

aritmetica si ca aria si perimetrul triunghiului se exprima prin acelasi numar.

Raspuns:

6, 8, 10.


CITESTE MAI MULT DESPRE: EXERCITIUL 14

EXERCITIUL 13, 23.10.2014

Postat în PROGRESII-liceu

Suport teoretic:

Progresii geometrice,teorema Pitagora,media geometrica.

Enunt:

Sa se afle aria triunghiului dreptunghic ABC (A este unghiul drept), stiind ca laturile

b = 1, c = x, a = x+y, unde x, y > 0,  luate in această ordine, sunt in progresie

geometrica.

Raspuns: 

\mathcal{A}=\sqrt{\frac{1+\sqrt{5}}{8}}.\mathcal{A}=\sqrt{\frac{1+\sqrt{5}}{8}}.


CITESTE MAI MULT DESPRE: EXERCITIUL 13

 

Selecteaza link-ul de mai jos pentru a ma contacta prin YAHOO MESSENGER

CATEGORII :


Arhiva blog-ului

Abonare la ultimele noutati aparute pe website !

Abonează-te (gratuit) şi vei fi anunţat(ă) în legătură cu ultimele noutăţi apărute pe site, numai după ce vei confirma aceasta opţiune in email-ul primit la adresa indicată!

 

 
Developed by Hagau Ioan